Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn merken

Iedereen die iets maakt in de trant van schilderwerk, heeft wel een eigen voorkeur in welk merk het beste is. Door de jaren heen zijn er heel wat de revue gepasseerd en ik kan je zeggen uit eigen ervaring dat onderstaande merken het absolute geld waard zijn.



  • Posca

  • Molotow

  • Amsterdam Acrylics


Je betaalt wel iets meer, maar de kwaliteit is gelijk stukken beter. Dit gaat zeker van belang zijn, wanneer je professioneel besluit te werk te gaan. Zo gebruik ik o.a. Posca, Molotow en Amsterdam Acrylics vooral voor schilderijen en muurschilderingen. Vooral wat muurschilderingen betreft zie ik hierin een stijgende lijn. Er is steeds meer vraag naar.

De merken verspreiden de verf goed, koeken niet aan in de spuitcaps van de spuitbussen, zijn onderhoudsarm en werken altijd. Naar mijn mening perfect voor het doel wat ze dienen.


Iets voor bij u thuis of uw bedrijf?
Voor meer info over muurschilderingen of schilderijen, bekijk mijn portfolio op:
http://www.swidart.nl/kunstportfolio/




Reacties

Populaire posts van deze blog

Portretten

Regelmatig maak ik ook portretten in houtskool in opdracht via Swid'art. Ik maak hierbij gebruik van een digitale foto, welke ik vooraf bewerk. Ik zorg dat de foto heel hoog contrast tussen lichte en donkere tonen krijgt. Als dit gedaan is kan ik hem over gaan tekenen. Ik begin met de basisposities en omtrek (lichaamslijnen, gezichtsuitdrukking, stand van de ogen, etc.). Qua materiaal gebruik ik het liefste houtskoolpennen van de merken; Conté a Paris DERWENT Koh-i-hardtmuth Dit levert de volgende mooie resultaten op: Of het nu mensen of dieren zijn, het kan allemaal. Ook interesse? Check www.swidart.nl voor meer info, of neem vrijblijvend contact met mij op. Met vriendelijke groet, Yvo Swider

Een apart geschenk voor december?

De drukke (en dure) decembermaand staat weer op de drempel. Vaak is het dan ook nog eens een uitdaging om echt iets origineels te vinden, om aan je dierbare te geven. Je kunt met de goede materialen natuurlijk zelf aan de slag gaan. Het blijft altijd mooier om echt iets persoonlijks te geven, dan cadeautje (of geurtje) nummer zoveel. Maar wat als je zelf niet zo creatief bent? Geen nood! Sterker nog; Van 20 november t/m 22 december profiteer je van maar liefst 25% korting op alle A3 en A4 portretten en tekeningen ! Dit geldt voor alle houtskool en inkt etsen. Meer weten? Klik op onderstaande link voor meer info. https://www.swidart.nl/tijdelijk-op-alle-houtskool-en-inkt-portretten-25-korting/